12/6 - 10 [Blåsigt väder]



Hej hopp ! :] Dagen har varit riiiiktigt tråkigt. Jag är sjuk,har tråkigt & inget & göra. Det kan nog inte bli sämre.. Eller det kanske det kan? :o Hoppas inte ! Iaf så har det även varit tråkigt väder & det blåser som bara den ute också ;o Heheh stormigt väder x'd

Men snart måste det jue bli fint väder! :( Annars blir man jue galen! Och jag fyller 15 om exakt 11 dagar! ;) Och det är jätte roligt.

Btw så finns det jue någon sak som man kan göra när det är tråkigt väder. Och det är att träna! :) Jag tränar jätte mycket nu varje dag & det pga att jag vill orka mer & det :P


jag saknar värmen.. Här kommer lite bilder som jag fotat för ganska så länge sen men aldrig riktigt orkat visa förrens nu..






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0