16/6 - 10 [FINT VÄDER & Fjärilsönskning♥]



Hejsan ;D Denna dagen har varit toppen! Först så vaknade jag otroligt tidigt idag av en konstig dröm igen ;s Sen så somnade jag om & vaknade vid 7 & efter det vaknade lille Liam (min brorson som vi vaktar den här veckan) & då åt vi frukost :] Sen så lyssnade jag lite på musik & efter det så packade vi ihop lite mat & saft & vatten & gick iväg till Kolonilotten. För vi har en (trädgård) där. Och då så fotade jag mycket & Liam fick gå en liten promenad med mig, som han tyckte var roligt,tills vi skulle tbx för då blev han ledsen & tjurig. Men det ordnade sig. Efter det så fick lille Liam sova & jag solade mig lite. Mamma & pappa satt & pratade & hållde på med deras (trädgård). Sen så åt vi lite & efter det så hade min mamma & Liam gått iväg till en annan trädgård för att hälsa på Mario,Emina & dom. Jag & mamma satt ett tag & sen gick vi tbx. Då såg jag en fjäril & den satte sig på mig. Då fångade jag den & önskade mig en sak.. & sen släppte jag den fri för att min önskan ska gå i uppfyllelse ♥
Men nu så sitter jag här ensam hemma & är dö trött efter en lång dag x'd









Kommentarer
Postat av: issa

haha lille Liam äe så gullig ! :D <3

2010-06-16 @ 22:32:02
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0