17/6 - 10 [Solig dag]



Hänt ganska mke idag! ^^ Först så vaknade jag tdigt & åt frukost. Efter det så skulle vi alla till (trädgården) vid kolonilotten. Vi hade ganska roligt där som alltid. Lille Liam somnade &jag solade x'd Gött var det dock var jag jätte trött. Sen efter ett par timmar så hämtade Liams mamma & pappa honom & jag hängde med dom för dom skulle till en sjö. Och Rasmus (deras hund) var med så han fick bada & jag fotade & så fikade bullar & det. Tillslut åkte jag hem & duschade. Och nu sitter jag här & lyssnar på musik. Nu får vi hoppas att vädret blir fint imorgon med (Y)

Btw så hände en mystisk sak påvägen till (trädgården). Men det var kul endå ;d

jordgubbar mums ♥




Kommentarer
Postat av: issa

Jordgubbar ♥

2010-06-17 @ 19:21:39
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0