25/6 - 10 [Trevlig midsommar]



Trevlig midsommar på er! :] Det är idag på midsommarafton som man säger att natten är magisk & att flickor som är ogifta kan drömma om sin prins om man plockar 7 blommor & lägger under kudden. Men man ska plocka dom tyst & när man går & lägger sig så ska man vara tyst & inte säga ett ord. Men när man plockar 7 eller 9 blommor så ska man även hoppa över gärdsgårdar. Vilket är lite svårt & hitta :o Men jag tycker att man borde kunna hoppa över vad som helst igentligen. Och man ska göra detta 7 gånger för extra tur att din dröm ska besannas. Jag hoppas även att jag kommer ihåg min dröm imorgon ;o För det kan jue vara så att man drömt om sin drömprins men inte kommer ihåg det O.O Och det hade varit sådär kul. Haha! Nåja första gången jag testar & jag har inte en aning om det stämmer x'd För vissa har det funkat & för andra inte..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0