28/6 - 10 [Igår var det en toppendag]



Hejsan! :] Vaknade för någon halvtimme sen. Idag så väckte mina fåglar mig vid halv 6 så jag var på dåligt humör & jätte trött -.-' Så jag gick & la mig på soffan & sovde till halv 9 typ.. & nu så sitter jag här & har tråkigt x'd Dagen igår var toppen. För att jag cycklade en runda & det var varmt & skönt med (y) Och Liam sov även över hos oss idag. Vet inte vad vi alla ska hitta på idag men hoppas det blir något roligt iaf ^^, Som sagt jag planerar aldrig utan tar dagen som den kommer helt enkelt ;) Bättre det för dagen blir ALDRIG som man planerat den O.o Eftersom att jag har uppdaterat dåligt dom senaste dagarna så får ni nu se ett par bilder! ^^, Ha en fortsatt trevlig sommar !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0