30/6 - 10 [Sjukt bra dag igår]



Hej hej! ^^ Igår så sov jag över hos Natta & det var grymt kul. Det vi gjorde under dagen var att spela Wii & sen så åt vi mat & efter det rabarberpaj & det var gott ! :] Sen så pratade vi & under natten så blev det en låååång promenad & det var fullmåne & grymt skoj var det ^^, För att luften var frisk & samtdigt så fick vi motion. Och sen gick vi & la oss för att sova men jag sov inte under hela natten nästan.. Det fanns en mygga som gjorde mig förbannad så jag gömde mig under täcket för att slippa höra den :S Gick sådär bra, lätt endå hela tiden. Så jag började koka under lakanet. Men vad kunde man göra? Så under hela natten så gömde jag mig under lakanet & hållde på & svettas ihjäll x'd Som tur var så var jag endå pigg dagen därpå. Så nu är jag hemma & lyssnar på musik :] Jag är verkligen glad att vi äntligen kunde vara (Y) Bästa dagen på sommarlovet hittils ;)























Kommentarer
Postat av: issa

Det var bäst ! <3

2010-07-01 @ 16:01:23
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0