8/6 - 10 [Data lektion]


Tjena! ;D Sitter här på data lektionen för vi får göra precis vad vi vill. Förutom att logga in på face & bdb! Dagen har börjat bra. Först hade vi elevensval & då gick jag & Natta en promenad med Linnea som är våran hand&bild - lärare. Vi hade roligt & pratade om lite saker. Sen så mötte vi Issa & då fortsatte vi med att gå en jätte lång väg. Efter det kom vi tbx till skolan & då satte vi oss & spelade kort. Då kom Hanna ut & tittade på os. Jag kom 2:a ungefär 2 ggr x'd Sen hade vi No & då var Linnea med oss & bjöd på glass. Det var mums :) Och sen nu så har vi data & jag skriver lite på bloggen för att ha något att göra. Hoppas ni andra har det lika bra. See ya! (Y)

 



bild: (google)



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA ! :D jag var ju bara bäst på att spela kort ;) <3

2010-06-08 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0