17/3 - 10 [Lite om mig]



INFORMATION

Namn:
Ajka Redzic
Kön: Tjej
Ålder: 14 fyller 15 den 23 juni!
Längd: vet inte, men tror att jag fortfarande är nått på 1,58
Vikt: brukar variera från : 52-55kg
Nickname: Ajkx,Ajks & Ajkis
Hårfärg: Brunt med andra färger också
Ögonfärg: Grön,blåa,gråa

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst: nej
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Japp
Blivit dumpad: Nepp
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Varit med om en bilolycka: Nej
Klättrat på berg: Japp
Sett vita huset: Inte i verkligheten

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: mellan
Spets eller satin: Spets
Blått eller rött: blått
Regn eller snö: snö
Ull eller bomull: Bumull
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Vetenskap
Matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: ja
Vet den om det: vet inte?
Gillar någon annan dig just nu: Det vet jag inte
Vad tittar du på hos en man: Ansiktet,personligheten & ögonen :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal: Ja det har jag nog 
Kramat någon: Ja
Kommit sams med dina föräldrar: huh? ;o
Bråkat med en kompis: -----

GILLAR DU ATT

Ge kramar: Ja det är klart!
Ge massage: kan väl vara kul ibland
Gå promenader i regnet: varför inte?

ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren: var i Kroatien & Bosnien
Svär du för mycket: Vissa tillfällen
När duschade du senast: För nån timma sen
Vilken färg är det på dina byxor just nu: gråa mjukis
Vilken färg är dina underkläder: rosa/lilla
Vilken låt lyssnar du på just nu: Forever
Vad var det sista du sa: Ska duscha nu
Vad är brevid dig just nu: so boken
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): vanligt skrivbord :P
Vad var det sista du åt: hembakad hamburgare
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Fåglarna, & sen "den rätte". Och familjen/vännerna
Har du en lavalampa: nej
Brukar du sjunga i duschen: Nepp
Vad får dig att slappna av: att känna att jag inte har någon press 
Tycker du matte är svårt: nja i 7.an så kan jag säga att det var grymt svårt men nu är jag MYCKET bättre på det :] Det är ganska kul med matte!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling: Den saken jag önskar...
Läser du ofta böcker: Nja ibland
Vilka länder har du varit i: Många
Hur är vädret just nu: Det är mörkt ute så jag vet inte
Vad gjorde du igår natt: Sov
Vem pratade du sist med på telefon: Natta
Vad gör dig glad: Mina vänner och mina fåglar & min familj :) Och att blogga , haha!

VART SKULLE DU VILJA ÅKA
För att shoppa:
Stockholm
För att festa: Stockholm
För att ha sommar: Ingenstans
Vill du ha barn: Japp
Vad ska dom heta: Har jag inte tänkt på än

DAGENS
Klädsel:
Jeans, vårjacka,rosa linne
Frisyr: utsläppt
Låt: Manboy
Tv: NCIS
Vill ha: det jag önskar
Sjuka: illamående
Tråkigaste: att det är torsdag imorgon
Roligaste: Att jag fick G på matte provet

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag själv
Såg dig gråta: Det kommer jag inte ihåg 
Fick dig att gråta: ----
Fick dig att börja skratta: Natta
Du gick på bio med: ----
Du gick på stan med: Natta
Skickade ett e-mail till dig: kommer inte ihåg
Skickade ett sms till dig: Natta

HAR DU NÅGONSIN

Sagt ”Jag Älskar Dig” till en pojkvän och menat det: Har aldrig haft någon
Bråkat med ditt husdjur: Ja det har jag, tyvärr
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ohja O.O

HAR DU NÅGONSIN VARIT I

Danmark: Ja
Finland: Nej, men vill
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Nej
Frankrike: nej
Luxemburg: nej
Spanien: nej
Italien: Nej
Kroatien: Ja
Grekland: Nej
Österrike: Nej
Schweiz: Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej

EXTRA STUFF

Vad är du mest rädd för: att det inte ska gå bra på slöjden imorgon
Vart vill du gifta dig: Utomlands i ett slott ;)
Vem hatar du verkligen: H
Varit kär: Ohja
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja gärna
Är du ett hälsofreak: Lite kanske
Är du ensam nu: Nej inte direkt
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Det är många det

FAVORIT

Rum i huset: Mitt rum
Typ av musik: Techno & pop
Parfym: ingen
Månad: Juni
Mat: Chili Con Carne
Dricka: Vatten & juice
Godis: äter inte det längre
Tidning: ingen
Film: vet ej
Skådis: Dolph Lundgren
Djur: Hund, häst, delfin och kanin & FÅGLAR!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0