20/3 - 10 [Go'morron]



Godmorgon allesammans :] Vaknade för inte så länge sen. Och gjorde mig snabbt i ordning. Sen så satte jag mig & pluggade matte & Fysik. Och nej jag är ingen pluggis (a) Jag bryr mig bara om framtiden. Och idag så ska jag,mamma & papa iväg på en lång promenad. Jag tänker fota mke också. Sen när vi kommer hem så ska jag laga mat. Det kommer troligen att bli Ungersk Goulasch (stavning?). Och sen så ska mamma ge mig poäng på hur bra det var: (1-3). Och sen så ska jag diska med. Sen tror jag att jag kommer städa nästa vecka. Och tvätta kommer jag göra imorgon. Men nu ska jag lyssna på musik & sen äta frukost. Ha en bra lördag (y)





Kommentarer
Postat av: nathalie :)

ladda upp bilderna du ska fota sen också! ;)

2010-03-20 @ 09:52:15
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0