20/3 - 10 [Trött efter en lång dag]



Hej hej! ^^ Dagen har varit otroligt händelsrik måste jag säga. Vaknade jätte tidigt & sen efter ett tag så kom Emina,Mario,Liam & Rasmus på besök :] Så då åt vi frukost & umgicks. Sen gick dom hem. Och då gick jag & mamma ut på stan för att kolla runt lite. Vi gick in på Gina tricot & jag köpte 2 saker för 100 kr ! Det var Rea idag så det var ett riktigt bra pris. Sen så gick vi iväg till Netto & efter det så gick vi hem. Sen så skulle vi gå ut i skogen & jag skulle fota. Vi gick en promenad i ca 2 timmar tror jag. När vi kom hem så började jag laga mat & efter nån timma var jag klar & så skulle vi äta. Jag fick 3 poäng av 3 möjliga (y) Är lite stolt faktiskt. Och det är faktiskt första gången jag lagar mat hemma. Annars så har jag bara lagat mat i skolan i grupp på Hemkunskapen. Men detta är jue en uppsats så :) Imorgon ska jag tvätta kläder vid 3 tiden & sen innan det så ska jag ut & fota. Och klockan 6 någonting så ska jag duscha. Och juste på morgonen så övade jag även till matte & fysik provet.


Men nu ska jag ta det lugnt & vila x]




Kommentarer
Postat av: nathalie :)

jag har mest fotat idag bara , typ hela dagen :)

2010-03-20 @ 17:52:04
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0