21/3 - 10 [Algebra & Ekvationer]



Om det är nått matte kapitel som verkligen är svårt så är det just algebra & ekvationer. Jg har G i matte men det var just det här kapitel som jag tråkigt nog fick IG på -.-' För kanske mer en 2 månader sen? Nej vänta vi hade prov i det här kapitelt innan jullovet. Och då fick jag IG. Jobbigt är det. Så därför ska jag göra om provet & få G på det. Problemet är att jag kommit till uppgifterna som jag verkligen hade problem med när jag gjorde provet förra gången. Och nu undrar man hur sjutton ska jag klara det här? För det första ingen skola på 3 veckor. Vilket innebär att jag inte kan få hjälp av Åsa (mattelärare). Men jag kan jue fråga natta,pappa eller någon annan om det verkligen blir så att jag inte kan lösa det. Men ska nog kämpa på & försöka. Nån gång släpper det. Hoppas jag iaf.

Idag så har jag mest gått ut på en promenad & fotograferat. Ska tvätta snart. Och sen duscha ikväll. Och imorgon är det måndag = Prao O.O Jag är nervös!!!!





Kommentarer
Postat av: nathalie - fotoblogg

Svar; awwwwww! :) din blogg är fin! :o <3

2010-03-21 @ 13:12:26
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
Postat av: Evelina Forsberg - bloggen om allt.

Tack så mycket! Din med :D

2010-03-21 @ 13:15:13
URL: http://evelinaeforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0