22/3 - 10 [PRAO dag 1]



Tjena! Kom nyss hem. Är dö trött som bara den. Dagen har varit ganska rolig men har varit trött nu på eftermiddagen så allt kändes jätte segt. Men det gick bra endå :] Träffade Liam bara 2 ggr idag :( Var med solgruppen & sen vet jag inte med vilka jag var. Allt kändes förvirrande. Nåja träffade iaf Liam när vi var ute :D Och det var kul. Han sprang efter mig & sen ville han att jag skulle följa med han överallt. Och han ramlade oftast i någon vattenpöl så jag hjälpte han upp. Och en gång ramlade han framlänges & sa: mamma x'd Så då hjälpte jag han upp igen. Sen gick vi in & då klädde jag av han overollen & det. Sen skulle ni sett. Jag skulle hänga med upp & Liam skulle någon annanstans. Och den där grinden var stängd & han var bakom den & tittade på mig & ville att jag skulle hämta han. Så sött!!! Och då sa dom vill du hänga med faster? Du ska hitt nu Liam & det. Hörde inte mke för jag var redan uppe sen x] Och så var det 2 stycken som ville hålla mig i handen & så ville dom att jag skulle leka med dom :) Och hur har dagen varit då? Jag har iaf varit : nervös,glad,seg,trött :P

Men snart ska jag plugga matte & fysik. Fast jag är trött i huvudet & inte orkar någonting. För jobbig dag. Ge mig helgen :[ (ta inte detta som att jag inte gillar att vara där, det var kul men man blir trött xd)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0