28/3 - 10 [En lång natt]



Godmorgon på er! :] Igår så skulle man vrida klockan 1 timma framåt & det gjorde jag vid 10 & istället så blev klockan 11 sen x'd Jag hatar sånt då det tar veckor innnan jag lär mig att sova & vakna upp & allt det. Men någongång så lyckas man jue. Tänkte också ta & berätta om min konstiga natt. Jag har en känsla av att jag gick i sömnen inatt O.o Det kändes som det. För någongång mitt i natten gick jag runt i mitt rum för jag hörde något vid fåglarna & då hör jag någon gå i korridorren. Så då undrar jag vem det är. Jag går till korridorren & där står en person & jag undrar detta är nog en dröm :o Haha & det var det säkert kanske också, men det var nått speciellt med den här drömmen iaf. Som om jag äntligen fick träffa något,någon jag letat efter sålänge ? O.O Okej, det där lätt konstigt men min dröm inatt den var lite Låååång & underbar & skrämmande på ett sätt (a)





Kommentarer
Postat av: n a t h a l i e - fotoblogg

fin bild :)

2010-03-28 @ 11:32:07
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0