4/3 - 10 [En jobbig dag]


 hej hej ! :) Efter att ha skärt mig i fingret igår så hände det hemska saker dom ena efter dom andra..! Fåglarna väckte mig mitt i natten & började flaxa runt i burarna. Jag blev såklart chockad & hoppade upp ur sängen för att lugna dom. Höll på sådär tre gånger kanske. Efter det råkade jag trycka till hårt på kudden med fingret & skrek nästan till så ont det gjorde O.o Hade nästan glömt att jag skärde mig. Så då började såret blöda igen så jag gick in på toa & tog fram papper & satt där tills det slutade blöda. Sen gick jag tbx till sängen för att sova. Och då vred jag & vände mig hur länge som helst tills jag somnade. Klockan var då kanske 20 i 3 elr nått. När jag vaknade hade jag drömmt om en svart orm som jag nästan trampade på O.O Och så var jag jätte trött & hängig. Frukosten var seg. Och sen började skolan & å hade vi HK-prov. Gick ganska bra & sen var det massa andra lektioner. Natta & jag hade massa skoj med Frida & Jenny också! :) Och jag tror att vi träffade på Issa också. Och sen sista lektionen så hade vi slöjd prov. Och det gick INTE bra. Är inte färdig så nästa torsdag så ska vi fortsätta med provet. Och jag hatar sånt >.<


Fotograf: Jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0