5/3 - 10 [Händelserik dag..]



Hej alla! :) Idag har det hänt mke. Först & främst så var det sovmorgon idag så jag sov lite längre. Till 06.55 & sen så åt jag snabbt frukost & bytte om. Sen gick jag till skolan vid halv 8 & då var natta också där som vanligt. Vi gick ner ditt & pratade om lite saker. Sen träffade vi Issa & pratade. Efter det hade vi idrott & kollade klart på filmen. Min mage kurrade för jag var hungrig :o Haha! Och sen hade vi engelska & då fick vi reda på vad vi fått på dom 2 proven vi gjorde. Och vet ni vad? :') Jag fick VG+ på båda proven.!!! Och inte minst det var 1 poäng från MVG på båda :'''D Helt sjukt lycklig är jag & nöjd. *HAPPYFACE* Och sen så åt vi & därefter gick vi ditt ner & det hände lite läskiga saker O.o Sen hade vi handledartid & därefter Svenska & kollade klart på filmnen Zozo. Sen skrev vi mke. Och juste innan svenskan hade vi matte & det gick bra xD Och sen hade vi so sist & det var en sisådär seg lektion:P Och när jag kom hem åt jag mat & sen gick jag & mamma ut med Rasmus som vi vaktar. Och jag fotade jätte mkt. Och nu ska jag inte göra mke. Eller jo kanske hänga med pappa till affären :P bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0