7/3 - 10 [Söndag morgon]



Godmorgon alla! :) Vaknade för snart 1 timme sen. Och jag tror jag är förkyld nu också :/ Kunde knappt andas inatt & nu har jag lite ont i halsen. Inte bra! För jag vill inte bli sjuk igen. Men nåja, får helt enkelt vila idag. Och idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men. Jag har gjort klart matte läxan. Och idag ska jag hjälpa mamma med tvätten har jag bestämt. Och sen även hjälpa till & laga maten. Och duscha tänker jag också göra & inte minst kanske öva lite på spanskan senare. Så kommer min dag nog vara. Och såklart ska jag fota idag med :]





Kommentarer
Postat av: natta

jag ska också fota idag :D och typ slappa och blogga och sånt :) <3

2010-03-07 @ 10:47:26
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
Postat av: natta

snälla snälla ajka ! logga in på min blogg och lägg in min header på min design du som vet vart den ska va ? SNÄLLA! asså jag har ju lika design typ som du förrutom färgerna och texterna och det som jag ändrade , men du vet vart den ska va på denhär designen för det är lika som på din ? så det går ju fort , SNÄLLA HJÄLP MIG! jag byter lösenord nu till det som jag hade förut när du skulle hjälpa mig , SNÄLLA det går ju asfort! <3

2010-03-07 @ 13:37:34
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
Postat av: natta

SNÄLLA HJÄÄÄLP MIG AJKA! <3

2010-03-07 @ 13:42:46
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0