11/5 - 10 [Åh ! :')]



Just nu är jag galet glad x'd Vi fick tbx våra spanska prov & jag blev chockad :o Trodde jag skulle få G eller nått men nej det blev helt motsattsen ;o Jag fick MVG :'o 4 poäng från att ha alla rätt också. Sjukt :o!!! :') Känner mig otroligt nöjd! ^^ Och så gjorde vi jue so provet innan & det gick öh okej kanske? :o Ska inte säga något förrens jag fått tbx provet men skrev iaf 12 sidor :o Men helst vill jag ha VG :) Blir aldrig nöjd när jag får G i ämnen som jag gillar ;o

Och imorgon ska jag ta med mig HK (tvätt) för vi har prov snart & sen så ska jag plugga till matten & försöka göra klart svenska uppsatsen (kärlek). Och sen finns det en hel del andra saker vi måste hinna göra på 20 dagar O.O

Vill ha sommarlov NU!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0