14/5 - 10 [Gårdagen+bilder]



Bloggade inte så mycket om vad som hände igår. Men har inte gjort det den senaste veckan & kan jue säga att jag inte haft någon lust att göra det alls. Finns så mycket annat som är roligare. Men lägger ut bilder istället så ni kan jue kolla på något iaf :] Igår vaknade jag iaf vid 7 för att jag tänkte ha en sovmorgon (a) Efter det så lyssnade man på musik, sen kom Mario & Liam & då fotade jag ganska mycket efter det också. Tränade också igår & så skrev jag lite på svenska uppsatsen (kärlek). Och så spelade jag jue förstås Super Mario ;D!

Men idag så ska jag nog träna,skriva lite på svenska uppsatsen,kanske fota eller göra något annat. Vi får se hur det blir. Jag är iaf grymt trött på det här tråkiga vädret! (N)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0