1/5 - 10 [Lite tråkigt]



Att jag vill
ha värme och sol.
Att jag har tråkigt just nu.
Att jag lyssnar mycket på mina vänners & familjs kloka ord.
Att jag funderar på hur det kommer att bli med en sak.
Att jag pratar lite spanska.
Att jag inte gillar spindlar.
Att jag avskyr när folk snackar skit bakom ryggen på en.
Att jag gillar kärleks sånger & sommarn :)
Att jag alltid kommer att tänka & hoppas på en sak.
Att jag är förälskad i den rätte som jag träffar någongång ;o
Att sist jag grät var igår natt när jag tänkte på en sorglig sak.
Att min mobiltelefon är sämst.
Att när jag vaknar på morgonen så brukar jag gå upp direkt.
Att innan jag går och lägger mig så borstar jag tänderna & tänker x]
Att jag just nu tänker på när en sak kommer att hända..
Att i morgon kommer jag göra ingenting?
Att jag hoppas på att jag träffar "han" tillsut.
Att jag verkligen vill få riktigt bra betyg i alla ämnen :)



Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E ♥

Skulle du kunna rösta på min bild i en fototävling? Jag är nummer 12 och gå in här för att rösta:

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



Det skulle betyda så grymt mycket! :)

KRAM



du behöver ju såklart inte rösta, och om du inte tar imot sånnahär kommentarer kan du ju bara radera den! :)

2010-05-01 @ 10:58:00
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0