15/5 - 10 [2012]



Dagen har varit otroligt härlig :) Idag på morgonen så var det strömavbrott hos oss O.o Och sen kom strömmen tbx & efter det så åkte jag & emina,mario & liam iväg till skogen & där sprang Rasmus mycket (deras hund) & jag fotade tills batteriet var slut ;P Sen efter 1,5 timma så åkte vi hem till dom & åt varmkorv & efter det så kollade vi på filmen "2012" som jag tyckte var helt grym (Y) Ger den en 5. Tänk om det skulle hända ? :o Att jordens undergång & det skulle ske? Det hoppas jag verkligen inte.. För tänk alla människor & djur som dör :'( Usch säger man bara! Men jag lärde mig en sak från filmen iaf. Att man ska ta vara på varje sekund man har i livet & vara glad. Och att man ska vara snäll & hjälpa andra. För vi måste alla hjälpas åt! Och i filmen fanns det sånna egoister som tyckte dom var mer värda pga dom var rikare -.-' Så fel tycker jag! Vi är alla värda lika mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0