21/5 - 10 [Ny header & en massa annat (Y)]





Hej på er ^^ Förlåt för jätte dålig uppdatering men vi har så mycket i skolan nu så jag hinner inte ! :o Och så har det varit åska så jag har inte ens kunnat starta datorn då tyvärr. Men idag har det varit en ganska seg skoldag förutom att vid 4 så klippte jag mig :] Och det kan ni se på den nya headern som jag har (Y) Blev ganska nöjd faktiskt. Och så har jag skrivit på svenska uppsatsen & lite på NO:n har jag också gjort. Men ska fortsätta imorgon för just nu ska jag ta det lugnt & vila efter en lång vecka x'd Förresten vad vill ni se mer utav på bloggen? Vad borde jag förbättra helt enkelt?

PS: Jag är kanske mer aktiv sen på sommarlovet..´



Kommentarer
Postat av: issa

åååh älskar bilden ! (L)

2010-05-24 @ 21:29:53
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0