22/5 - 10 [Plugga,plugga :o]







Godmorgon på er ;) Vaknade vid 7 tiden idag & kände mig tvungen att skriva mer på No:n då jag vill bli färdig med det i god tid. Problemet är att jag inte har någon anning om vissa saker x'd Och jag hoppas jag hittar någon som kan hjälpa mig (a) Och så har jag pluggat lite till matte provet som är på fredag nästa vecka ;P Känns som om jag inte hinner någonting jue ;/ Men jag är färdig med svenska uppsatsen, ska bara göra fram & baksida & sen häfta ihop allt eller något. Sen ska jag försöka fixa med NO:n det som man kan göra hemma & inte i skolan. Och sen efter det om jag hinner så ska jag börja med reseguiden (SO) som också är en uppsats som vi ska hinna med på 1,5 vecka O.O' Och som sagt Matte provet & so provet också ;o JOBBIGT! Nu vill jag ha sommarlov..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0