29/5 - 10 [Moskva,Bratislava,Köpenhamn bla bla..]



Har suttit & pluggat till so provet. Och vi ska kunna länder,huvudstäder,vatten,berg & öar i Europa! ;o Jobbigt men det är ganska kul & plugga tll det iaf! Och jag tror jag har bestämt mig för en sak. Nästa år så börjar vi gymnasiet & jag ska nog gå Natur. För media kommer nog försvinna överallt i Sverige så tyvärr blir det så. Men det gör inget! :] För på natur kan man bli vad som helst nästan så det är bättre & gå där, även om man måste plugga som en tok :o ! Och just nu har jag ingen aning om vad jag ska bli O.O Men såklart kommer jag ha fotandet som en hobby & kanske blir jag bättre i framtiden & säljer några bilder sådär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0