3/5 - 10 [Ny vecka & nya problem]





Godmorgon! Vaknade vid 05.53 idag men igentligen vid 5 men det var för tidigt tyckte jag. Brukar vanligtvis vakna vid 6.. Men eftersom att det blir dag så snabbt så är det jobbigt & fåglarna brukar jue vakna riktigt tidigt så jag kan inte sova sen. Men som sagt så är det en ny vecka & problemen & allt som jag ska klara den här veckan är jobbiga. Men det gäller bara att kämpa på! Jag hatar iaf torsdagar -.-'

Och inatt så drömmde jag en väldigt hemsk men underbar dröm x'd Känns som om jag gör det varje dag men (a)



Kommentarer
Postat av: malin

sv: skönt att höra =)

jo min helg har också varit bra!

2010-05-03 @ 08:58:59
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0