5/5 - 10 [Helt sjukt lång dag :o]


Hejsan på er ;) Måste bara berätta om denna helt galna & långa dag & alla som gjorde dagen x'd Först så vaknade jag vid 05.50 & sen gjorde jag mig i ordning & åt frukost. Efter det satte jag mig vid datorn & sen vid 7 så vaknade lille Liam och mina föreldrar så Liam kom in & var så söt x'] Haha! (A) Och efter det vid 8 så ringde natta & då möttes vi & sen gick vi till skolan. Första lektionen så hade vi engelska & det gick snabbt :o Och sen hade vi NO & jag lovar att det är stressande nu in i det sista ;o Jobbigt! Efter det hade vi matte & detta är kapitlet är för sjutton det svåraste :S Man fattar jue inte vad det står så det är knepigt när man ska lösa frågorna -.-' Får helt enkelt kämpa vidare & be om hjälp. Efter det hade vi en lång hålla & rast & då åt vi med Issa & Hanna. Sen skulle jag & natta,Issa gå ditt ner men Issa ville inte så då gick jag & natta ner ditt & vi var där i kanske 2-4 min? Och pratade lite om en sak. Och efter det gick vi för att hitta Issa & sen hae vi spanska & det var segt & vi pluggade till provet men jag hade svårt att koncentrera mig vissa gånger när natat ba: ajka hjääälp x'd ♥ Och efter det hade vi elevenstid & jag pluggade till spanskan. Och sen slutade vi. Då gick jag & Issa + Natta ute på stan lite för natta skulle försöka hitta skor men det fanns inte på den affären hon ville till (säger vi) den affären var stängd (a) x'd Och efter det gick vi hem till mig. Och åt lite mellanmål. Emina,Mario & Liam var också där så vi hade massa skoj ;) Förutom att Emina & Issa ville få mig att tänka i nuet O.O haha! Och dom lyckades ganska bra tror jag? Det bästa vore jue om man tänkte posetivt & tog en dag i taget. Annars blir väl hjärnan utbränd haha 8D Vad kul det där var ! Och så drack alla kaffe förutom jag för jag hatar det! ;P Och sen åkte natta hem & efter det så pluggade jag & Issa till spanskan,satt vid datorn & gick sen ut & efter det så gick vi till willys för jag skulle köpa bröd. Och sen gick vi tbx & efter det så gick Issa hem & nu har jag ätit & ska snart plugga lite mer spanska x'] Jag känner att detta inlägget blev lite väl långt O.o








Kommentarer
Postat av: issa

tack för dagen, älskar er ♥

hahaha ! :D tyckte också vi lyckades rätt bra med det där ;)

2010-05-05 @ 22:34:06
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0