26 NOVEMBER 2010 - DAG 01 Presentera mig själv



Jag heter då Ajka Redzic & är född i Skövde den 23 juni 1995. Mina intressen är: fotografera,designa (photoshop),vara ute i naturen(när det är natt),umgås med kompisar,träna,skräckfilmer(helst vampyrer & spöken) & en hel del andra saker som jag just nu inte kommer på :o Jag är ganska blyg i början, men när man lärt känna mig så kan jag öppna mig &visa en helt annan glad & rolig sida. Helst vill jag hälpa andra & jag mår dåligt av att se någon ledsen. Av någon anledning så gör det ont i mig. Vissa kanske får en jätte konstig bild av mig vid första inblicken eller vad man säger. Så det är dåligt att döma andra innan man lärt känna dom. I skolan så vill jag göra mitt bästa & få bra betyg. Ifall jag får något som jag inte är nöjd med mår jag dåligt under hela dagen & känner mig idiotisk & dålig. Jag tar skolan på ganska stor allvar. Det bästa betyget jag fått är MVG (4 poäng från alla rätt) och det fick jag på SO läxprovet förra veckan. Det sämsta jag fått är IG & det var inte kul kan man säga. Men man kämpar på & jag är verkligen nöjd med att jag kämpar på. Från förra året så har jag blivit bättre i vissa ämnen. Tyvärr har spanskan blivit sämre pga lärarbyte & sånt som gjorde att jag inte längre fattade ett skit men kämpade på som alltid. Har ju inte IG på långa vägar så borde ju vara glad för det. Oj vad långt det blev om skolan helt plötsligt ;o Nej men jag älskar att lyssna på musik & sjunga. Jag gillar också anime/manga. Har 1 fågel hemma som heter Kico. Min släkt,familj,vänner osv.. Ibland hatar jag allting,ibland älskar jag allting beroende på vilket humör jag är på. Just nu är jag på skrivhumör som ni säkert märker. Vad mer? Jo, tills jag började 7.an så mådde jag ALLTID dåligt i skolan. Tack & lov hittade jag underbara vänner här som gjorde livet mer värt att leva (Y)  Mer kommer jag inte på att skriva.. men så kan det vara ibland. Aja.. ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0