27 NOVEMBER 2010 - Teknik uppsats..



Börjar irittera mig på att när jag skriva 27 November så skriver jag istället 27 December? Tur nog så är det ju december nästa vecka ! (y) Iallafall så har min lördag börjat ganska okej. Vaknade vid 8 & åt frukost & sen satte jag mig vid datorn & lyssnande på musik. Efter det har jag fortsatt med teknik uppsatsen & skrivit klart nästan allting. Ska bara skriva sammanfattningen & sen är jag klar & ska bara renskriva dom lektionerna som vi har kvar på Tekniken. Jag hoppas verkligen att jag blir nöjd med mitt betyg som jag får på det här, för annars blir jag förbannad på mig själv ;o Nej men ska inte tänka så.. Nu är det ialalfall sol ute & jag älskar kombinationen av SNÖ + SOL = Glad Ajka!  Haha, så jag tror jag ska ut på en liten promenad nu & fota. Så ja det borde jag göra nu sålänge det fina vädret är här. För annars lär jag inte kunna visa er några bilder alls. För jag har seriöst inga nya bilder kvar & känner noll inspiration. Förhoppningsvis får jag tbx det idag. HEJDÅ! ^^.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0