28 NOVEMBER 2010 - 1 Advent



Idag är det första advent & otroligt nog så har inte någon av oss tänt ett ljus. Anledningen är nog för att vi helt enkelt haft annat att tänka på x'd Men jag passar ändå på & skriver om att det just är första advent & snart jul (Y) Underbart om man ska säga det. Fast mest är jag stressad & nervös nu i slutet. Måste hinna göra klart alla prov/uppsatser & så vill jag så hemskt gärna få bra betyg! Men jag får bara hoppas som bara den att allt jag gjort/gör är tillräckligt. För det är såhär att jag kanske får ett objektiv (70-300mm) OM jag får bra betyg. Så på ett sätt känns detta ganska jobbigt. För ifall jag inte blir nöjd med resultaten så kommer min jul inte att vara så underbar. Fast det är ändå som Ingela säger. Man lär sig av sina misstag. Och det är sant. Och om jag nu inte är nöjd med något så är det bara att kämpa på & göra bättre ifrån sig nästa gång, inte sant? ;) Kan iallafall vara glad eftersom att jag inte har ett enda IG! Och kanske ett par VG med.. Men vi får se hur det blir med det. Tänker inte säga något förrens jag får betygen i min hand.

Helgen har annars varit lugn. Har tränat,fotat,pluggat matte & skrivit Teknik uppsats osv... Och även läst lite på NO = Kemi!

en rätt så gammal bild som jag tog i höstas (nu är det snö)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0