9 NOVEMBER 2010 - Ja ser det snöar !


 Hej på er! Orkar faktiskt inte blogga så mke mer. Och det beror nog pga att skolan börjat så nu har jag inte lika mycket tid eller ork för bloggen. Dagen har inte varit kul alls. Och jag fick höra något som gjorde mig ganska orolig för en sak igen. Suck , jag fattar inte att någon inte kan förstå hur jobbigt det är! Och så snöar det! Ganska kul & mysigt, men dock på ett sätt inte. Jag har inga vinterskor = måste köpa snart för annars lär jag bli väldigt sjuk. Och det är kallt! Och jobbigt att gå i skolan när det är vinter x'd Varför kan man inte ha ett långt lov under november,december? Och istället så går man en månad längre i skolan (på sommaren). Hellre det faktiskt. Fast det är nog bara jag som tycker så O.o Iallafall så ska jag nog ta & plugga Biologi nu, syns!





Kommentarer
Postat av: Louise Erikson - FOTOBLOGG

SV: Tack så mycket, vad roligt att höra! :)

2010-11-09 @ 20:55:22
URL: http://louiseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0