2 NOVEMBER 2010 - 100 frågor (a)




Vad är klockan just nu?
19:51
Vad lyssnar du på för låt just nu? Angel Of Darkness
Vad har du för underkläder på dig? Trosor och bh.
Vad har du för mobil? Sony Ericsson
Hur mycket pengar har du? kanske 10 ? x'd
Har du något jobb? Nepp.
Vad har du för färg på din tandborste? vit
Vem saknar du? en hel del personer & djur
Har du några komplex? jao det har jag.. ifall det är det jag tänker på så
Vad vill du bli när du blir stor? Fotograf
Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? jag vet inte? någon sorglig kanske?
Hårfärg? brunett med olika färger här & där x'd
Vad skulle du kunna döda för nu? Jag kommer aldrig döda för något..
Vad har du gjort i helgen? inte mycket. Kollat på skräckfilmer ;)
Smycken du har på dig? inget
Vem vet mest om dig? oj, det vet jag faktiskt inte O.o
Vad är du rädd för? clowner & läskiga människor
Brukar du ha otur? väldigt ofta
Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? men orka titta -.-
Vem har den snyggaste kroppen i världen? bra fråga. någon? hur ska jag ens kunna veta det ? ;s
Favoritband? många
Vem är snygg? en kille i mina drömmar (a)
Har du några fobier? kryp O.o
Har du ätit något godis idag? Nej, det är ju vardag!
Har du fått IG på ett prov? Yes.
Vad väger du? typ 52-54 ?
Fem saker du har på dig just nu? Strumpor, pyjamas
Dagens smink? inget
Favoritfärg? Svart & vit
Är du fjortis? Nej, inte i närheten
Har du en dator i ditt rum? Japp!
Favoritlärare? hm, svårt men om jag ska säga några så: Anna-Lena,Ingela & Markus
Vad har du gjort idag? promenerat,tittat på film osv..
Vad har du ätit idag? frukost,mellanmål & middag
Dagens roliga? inget
Vilka färger har du i ditt rum? ljusgrön & vit
Favoriträtt? fisk,potatis,ärtor & sås x'd
Har du spytt offentligt någon gång? mm, flera gånger i mitt liv
Är du duktig i skolan? jao, ganska
När var du utomlands senast och vart? Förra sommaren var jag i Kroatien & Bosnien med min brorsas familj :)
Har du varit vittne till ett brott? Nepp.
Har du sett en död? Ja
Har du något husdjur? Japp, en söt dvärgpapegoja vid namn Kico :)
Har du haft vattkoppor? Ja det har jag.
Är du singel? Yes.
Favoritdryck? Vatten & mjölk
Älskar du någon? ja det gör jag, många
Vad köpte du senast? film ^^
Har du ätit glass idag? Nej det är vardag
Känner du någon som är bög? nej
Känner du någon som är lesbisk? nej
Har du varit på en konsert? kanske
Senaste utlästa bok? hm Som om ingenting..
Har du någon bästa vän? ja ett par stycken :)
När klev du upp imorse? Vid 7 tror jag?
Har du krockat någon gång? Nej
Vet du vad sXe står för? nej
När flög du senast? aldrig flugit
Äger du något märkesplagg? Ja.
Spelar du fotboll? Nej
Vem ringde du senast? typ ingen aning O.O
Är du homosexuell? nej
Är det fint med killar som sminkar sig? inget jag bryr mig om
Är du allergisk mot något? nej
Vad är du för stjärntecken? Kräfta.
Är du sexig? öhh :$ Det vet jag inte..
Åker du slalom? neej
Är Måns Zelmerlöw snygg? jao :D
Brukar du se på Idol? ibland..
Brukar du sjunga för dig själv? ofta ;)
Hatar du någon? ja tyvärr
Har du kysst någon av samma kön? Nepp.
Vilka hemsidor är du medlem på? ehh några stycken..
Har du spytt upp mat med flit någon gång? Nej,
Har du varit på en festival? ja
Har du någon brevvän? Nej
Har du onanerat idag? öhh? O.o nej!
Vem kramade du senast? Natta tror jag
Har du haft sex på en skoltoalett? Aldrig.
Var den här listan rolig? Inte speciellt, haha!
Hur mycket pengar har du på telefonen? ingenting!
Cola eller fanta? inget
Är du vidskeplig? nej
Vilken dialekt är fulast? Ingen
Vad ska du göra i sommar? inte en susning
Filmtips? The Ring 2 x)
Vad är det för väder ute? Regn och rusk
Vilka hårfärger har du haft? brunt
Har du vunnit en tävling någon gång? jao någon enstaka gång kanske..
Har du sett ett stjärnfall någon gång? ja typ 20 en gång :o önskade mig väldigt mycket..Men nu i slutändan så kändes inte önskningarna särskilt bra. Kunde ha önskat mig något mycket bättre :/ Fast vissa har slagit in! (Y)
Vem pratar du med på msn nu? ingen!
Är det fint med gladiator skor? Beror på hur de ser ut.
Är du brun? lite
Vilken färg har stolen du sitter i? brun
Har du webbkamera? Ja, fast inte instalerad.
Säger man, kex eller chex? jag tror jag säger chex ;o
Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? Absolut, är alltid ärlig!
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 23 min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0