10 OKTOBER 2010 - Puh, vad trött man kan vara..



Tjena! Är ganska trött just nu. Och det känns typ i benen & allting x'd I helgen har jag nämligen sprungit,gått,cycklat,tränat styrketräning,fottat & pluggat! (Y) Och jag är glad & stolt över mig själv för att jag börjat leva såhär aktivt. För förra året hade jag världens sämsta kondition & tränade kanppt ingenting O.o Nu tränar jag varje dag,äter inte så mycket godis som förra året,har fått muskler.. och känner mig piggare också! :] Och det gillas mycket.. Och i helgen så var även min faster&farbror från Skövde här. Dom kom i lördags morgon & åkte idag söndag förmiddag ungefär. Och inna så tränade jag & pluggade också.. Så i helgen har jag hunnit göra mycket (i min egna takt = sluppit vara stressad). Dock är jag väldigt trött nu så jag funderar på att vila nu. Och så har jag bestämt en sak. Jag tänker springa en runda varje morgon från & med nu! Förutom söndagar då jag har en vildag då (a) För jag har några mål med min träning & dom tänker jag klara! :)

Nog om det nu x] Imorgon är det som sagt skola igen & den här veckan så har vi engelska oförberett prov,engelska glosor & så får vi säkert något annat. Och som sagt så börjar min (joggning,löpning,gå) nästa vecka på riktigt x'd.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0