12 OKTOBER 2010 - Ganska mycket & göra



Hej hopp! Dagen har varit ganska rolig,lite stressande & jobbig på vissa ställen. Vi hade matte idag (första lektionen för halva klassen) och mitt på den första genomgången för det nya kapitlet vi började med så kom våran kurator & hämtade mig. För jag hade tid när matten började så det var segt. Eller jobbigt! O.o Men det gick bra, vi pratade om lite saker. Och hon gav mig typ tips för vad man ska göra när man tänker negativt. Så då är det abra att tänka posetivt från & med nu (när dom negativa tankarna kommer). Och efter det kom jag tbx & alla räknade & jag fattade typ ingenting x'd Det var inte så roligt. Men det blir nog fler genomgångar (som tur är). Så dom uppgifterna vi hade som jag inte hann göra, gjorde jag hemma istället. Och så hade vi våran data lektion & höll på med våra bildspel. Jag blev klar med mitt bildspel sen i slutet (Y) Och efter det så hade vi spanska tror jag? Sen hade vi lunch & efter det idrott. Och då hade vi HLR (hjärt&lungräddning) och skulle göra sånna där bröstkompenssioner på en docka. Jag var med Natta & Issa & det gick ganska bra :) Sen sista lektionen så hade vi So. Då kollade vi klart på Day After Tommorow & i slutet på lektionen så sa vi till Ingella, vilken sorts sak vi skulle skriva om. För vi ska nämligen skriva en uppsats om en naturkatastrof ungefär & jag valde : Vulkanutbrottet på Island 2010.. Kommer bli kul! ;) För jag tycker sånt här är riktigt intressant faktiskt (Y) Och när jag kom hem så sprang jag en runda,pluggade,åt mat,tränade lite annat & sen har jag inte gjort så mke mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0