16 OKTOBER 2010 - En riktigt kylig lördag



Godmorgon på er ! Idag var det riktigt kallt på morgonen & jag åt frukost & efter det så sprang jag en runda. Och det var verkligen härligt & jag orkade springa längre utan att stanna idag & det är jag glad över :] Känner mig mycket mer piggare,bättre kondition & mer muskler en vad jag någonsin haft innan! Så jag tänker fortsätta med detta hela livet. För det är bra att träna & röra på sig mycket (Y) Och vad mer kan jag berätta? Det är helg & lördag & jag tänker plugga teknik i helgen för vi har prov på måndag ;o Hoppas verkligen att det går bra..

Och så skrev jag även lite på min uppsats om Vulkanutrbottet på Island 2010 (SO). Och har kommit en bit i Iallafall. Och så räknade jag även lite matte. Och igår hade vi jue som sagt Slöjd & det gick bra när jag väl kom in i hur man skulle göra :)

Men nu ska jag göra andra saker, så ha det bra !

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0