18 OKTOBER 2010 - Tisdag till fredag = SKÖVDE



Hej hopp :) Idag har det varit en bra men jobbig dag ! Först så hade vi handledartid & då gick vi igenom bullen & sen så pluggade vi till teknik provet. Efter det hade vi matte & sen kom mamma & skrev på en lapp (ledighet) för jag ska nämligen åka till Skövde imorgon & vara där tills på fredag. För ska besöka min nya klass & vara med dom & sen även titta på våran nya lägenhet. Kommer bli grymt roligt men endå pirrigt :o Och så kommer jag ha med mig massor med skolböcker & det för att plugga till prov osv. Det kommer vara jobbigt men sånt är livet :] Och som sagt så hade vi Teknik prov idag & det gick bra (Y) Tror att jag får typ G-MVG eller någonting x'd Haha! Vill inte säga exakt för man vet inte förrens man får provet tbx. Och så hade vi svenska & spanska & det var rätt så segt. Men nu ska jag ta & lyssna på musik. Och packa lite saker. Bye!





Kommentarer
Postat av: issa

hoppas du har det bra dem första dagarna ! :)

är riktigt stolt över dej :') <3

2010-10-18 @ 19:50:59
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0