19 OKTOBER 2010 - Packar för fullt !



Godmorgon ! Idag ska jag som sagt åka till Skövde.. och just nu håller jag på att packa det sista & göra mig i ordning. Det kommer bli super kul att åka tåg till Skövde ;) Kommer sitta & plugga hela vägen ungefär & det lär bli gött sen när man vet att man gjort ett bra jobb (Y) Och jag tänker bli klar med SO uppsatsen nu den här veckan också.. medans jag är där. Och sen tänker jag plugga spanska & musik & även göra matte läxan,engelska läxan,bokrecenssion & öva på lucia sångerna osv. Och så blir det att besöka min nya skola,klassen,nya lägenheten kommer vi också titta på & allt sånt :] Så roligt! Och sen på fredag så åker vi hem. Vet inte när men någongång. Iallafall så hade jag också tänkt ha med mig kameran. För ska fota på lägenheten & det och även landskapet ;) Men nu ska jag göra annat ! Hejdå!

Uppdaterar kanske i Skövde.. ifall jag har tillgång till någon dator där !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0