22 OKTOBER 2010 - Jätte jobbig dag



Hej på er ! Dagarna i Skövde var bra. Fast jag typ tappade aptiten & inte åt så mke där pga några saker O.o Men iallafall så hälsade jag på skolan. Fick vara med 9b & 9c där. Och kände mig tryggare & gladare i 9c. Så nu hoppas jag som bara den att jag hamnar i den klassen där i Skövde. För det fanns så otroligt många trevliga människor där så det finns inte :') Men som sagt så pluggade jag jue väldigt mycket & det var ganska trevlig (för tiden gick fortare då) och jag längtade jue hem till Vetlanda. För fick jue reda på att det snöade ! :o Och jag älskar snö. Och sen så kom jag & pappa hem. Och just nu dom här timmarna så har jag bara pluggat matte. Och jag måste säga att geometri inte är min starka sida :'( För jag är inte så bra på det. Så jag har en känsla av att ifall inte jag ber om hjälp & lite förklaringar av Åsa så kommer det här provet att inte gå så bra.. Och det får INTE hända! Nej men nu är jag jätte trött i huvudet & är arg för att jag suttit med ett tal i flera minuter -.- Och ingen i familjen verkade veta hur man skulle räkna. Suck detta är för jobbigt. Men jag kanske är på bättre humör & piggare imorgon. Så kan väll försöka då.. Annars är det bara att fråga Åsa eller någon på måndag ! ^^

Men i helgen så ska jag plugga till spanska & musik provet & träna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0