26 OKTOBER 2010 - Trötter idag ?


 Hej! Just nu är jag jätte trött så jag tror jag snart somnar här & nu vid datorn.. Och jag har faktiskt inte en aning om varför jag är så trött idag? Jag menar jag sov ju bra & vaknade inte under hela natten. Sov i 9 timmar. Har tränat som vanligt & pluggat nu också. Till musik provet vi har imorgon. Varit ganska stressad lite då & då under skoldagen. En helt vanlig dag. Så vad är det för fel på mig nu? Känns som om jag bara blir tröttare & tröttare för varje dag som går ;s Sjukt konstigt om ni frågar mig. Längtar som bara den till höstlovet. Vi har så himmla mycket nu den här veckan så det känns som om jag är stressad & pressad hela tiden..

Nåja det kanske beror pga att det blir mörkare ute & vintern är påväg? Det sägs ju att man blir tröttar då? Eller så kanske jag håller på att bli sjuk!? :o Fast det hoppas jag verkligen INTE! För isåfall tänker jag inte ge mig. För jag tänker inte missa någonting längre, så enkelt är det bara. Och på torsdag så ska jag simma ryggsimm kl 07:30 puh.. vad jobbigt allt ska vara helt plötsligt x'd









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0