27 OKTOBER 2010 - Detta är såå himmla iritterande..



Hej på er^. Just nu är jag sisådär glad. Vi gjorde ju det där musikprovet idag & jag kan säga som såhär att det gick inte så super bra som jag trodde att det skulle göra eller åtminstone hade hoppats på pga att jag kände att jag kunde det. Men provet var faktiskt ganska svårt iallafall när man skulle lyssna på dom olika stilarna. Suck jag är inte nöjd. Men vad kan man göra? Jag får bara hoppas som bara den att jag iallafall klarat provet & kan gå vidare & göra bättre ifrån mig nästa gång. Om det ens blir det O.o För min del så var det här det sista musik provet (på den här skolan). Men iallafall så fick vi tbx våra teknik prov. Och jag fick VG (Y). Och det var precis men jag borde vara nöjd. För det är ju liksom inte ens mitt starkaste ämne. Men det finns en sak som gör att jag inte kan vara nöjd över något jag gör längre. Och det suger ! -.- Men vad ska jag göra? Känner mig bara så sämst iallafall när jag jämför mig med andra vilket är väldigt svårt att låta bli.. Och idag gjorde jag klart SO uppsatsen & lämnad till Ingela. Så nu håller jag tummarna. Imorgon har jag simning kl 07:30 & så idrotts läxa. Eller läxförhör(prov) kan man också säga om HLR (hjärt&lungräddning). Och på fredag har vi NO läxa,spanska prov.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0