27 OKTOBER 2010 - När det blir för jobbigt att stanna vaken..



Just nu är klockan ungefär 20 över 6 på kvällen. Och jag är helt dö trött. Jag fattar seriöst inte vad det är med mig. Har varit så här trött i 3 dagar men idag går gränsen. Det måste vara något som inte är som det ska. Antagligen sover jag för lite. Fast det tror jag inte? För ifall jag sover i låt oss se.. 9-10 timmar så borde jag ju vara utvilad eller hur? Äter gör jag normalt.. förra helgen så tränade jag mer en vad jag brukade & mycket längre. Men det kan väll inte påverka eller? Läste något om överträning. Och jag kanske har gått & fått det. Hm, fast nej det tror jag inte O.o Fast vad vet man? För ifall man tränar varje dag så kanske man har lättare för att få överträning. Fast då kanske man borde skaffa någon vilodag. Eller åtminstone försöka vila & återhämta kroppen. Fast sen kanske det kan bero pga att jag är stressad så mycket nu den här sista veckan. Prov,läxor,uppsatser osv. Så det kan ju vara en ganska stor anledning. Men nästa vecka är det lov & då kommer jag nog vila mer en nu. Iallafall någon dag. Sen kommer jag vara tvungen att plugga inför prov & det efter lovet. Och så träna lite då & då som sagt. Har ett mål & det att få muskler & magrutor :) Och har tränat intensivt i snart 5 veckor nu. Så dom börjar komma fram iallalfall liiite. Fast inte så det syns som det gör på vissa x'd Nej men nu ska jag inte skriva mer. För det orkar jag inte. Vill helst bara gå & lägga mig. Nu när klockan snart är halv 7..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0