28 OKTOBER 2010 - SEEEGT ! :s



Äntligen tänkte jag när svenskan våran sista lektion var slut idag. Dagen har varit jobbig & torsdagar har aldrig varit min favorit. Idag såg min dag ut såhär ungefär:

* 05:45 stiger upp & äter frukost
borstar tänderna gör mig i ordning & pluggar lite till dom olika proven osv..
*07:15 går till skolan.. sen lämnar jag väskan & det där & går till gympan.
07:30 simmar ryggsimm
08:00 går tbx till skolan & träffar Hanna där
08:25 vi börjar våran första lektion & det var Elevensval (LUCIA).
 Sen slutade vi & efter det så hade vi idrott, sen hade vi engelska & då gjorde vi prov. Och då var det att vi skulle lyssna. Och jag hoppas det gick bra! :( Men jag vet inte..

Sen hade vi lunch & sen NO & efter det matte. Matten börjar bli riktigt kul ;)
Och sist så hade vi svenska & läste Ondskan. Den börjar bli galet tråkig O.O
Och vi har ungefär 100 sidor kvar.

Och så slutade vi & när jag kom hem så åt jag mat & sen gick jag & handlade med mamma. När vi kom hem så pluggade jag till spanska provet. Och nu vilar jag x'd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0