29 OKTOBER 2010 - Varför? På tal om allt..


Hej! Jo vet ni vad? Nu är det äntligen höstlov & jag har längtat så mycket! Orkade inte den här pressen i skolan så mycket längre just nu. Så det känns verkligen skönt. Idag hade vi spanska prov & det gick hyffsat bra, tror jag iallafall :o Och på sista lektionen så skulle vi titta på film, men man fick göra engelska prov som man missat. Jag gjorde engelska (skriva) och kan ju säga som såhär att direkt efter att jag lämnat provet till Anna-Lena  så började jag må skit. Tänkte ut alla möjliga fel jag kunde ha gjort osv. SUCK! Tror inte det gick så bra alls :/ Det jag är mest rädd för är att få G på dom här engelska proven eller IG.. för isåfall lär mitt betyg i Engelskan sänkas :'( Och det är typ en mardröm.. För jag vill behålla mitt VG, jag bara vill! Men vad är det med mig? Nu i 9.an så är jag bäst på dom ämnena som jag igentligen tyckt varit svåra innan & sämre på dom jag varit bättre på innan? O.o JAG HATAR DET HÄR! Är så förbaskat orolig för att få G så det är inte sant åt det. Gah, känns som att jag kämpar som en idiot men att jag aldrig blir nöjd i slutändan. Orättvist att vissa personer inte ens behöver öva eller någonting, men endå får dom VG & det ! -.-' Nåja nu måste jag sluta tänka negativt ;s Det är som sagt lov & så är det Haloween i helgen! :D JAG ÄLSKAR HALOWEEN (Y) Haha det är det bästa som finns typ. Nej men iallafall så har jag suttit & gjort en ny design. Och även tränat. På lovet ska jag plugga till matte & No provet & träna..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0