5 OKTOBER 2010 - Nu är det bara Kico kvar ! ♥



Hej på er! Idag lämnade jag bort 4 utav mina fåglar.. Lusen,Selma,Snickers & Twix. Vi gav dom till djuraffären här i vetlanda & dom kommer omplacera dom. Så alla får ett bra hem :') Och det är jue bra! Har bara Kico kvar för honom ville jag INTE ge bort & nu har jag/vi MYCKET mer tid för bara honom. Så vi ska göra han mycket mer tam,kanske lära honom prata ? osv ;) Och just nu så är han ute i köket & flyger runt & badar i en skål. Precis som innan när det bara var han också ! :'D Och jao dagen har annars varit bra. Är ganska trött & ont i halsen efter idrotten :o Jag & Hanna hade tänkt springa 3 ggr i veckan typ.. Så imorgon ska vi springa. Kommer bli kul! Och så har jag även pluggat spanska & matte.. Och idag så fick vi tbx våra SO prov. Fick VG- & är sådär nöjd :/ Ville få bättre. Men aja ligger på VG i allafall. Ska kämpa på! Och så ska vi flytta till Skövde 1 Januari. YEAH! Kommer bli grymt skönt & underbart. Kan äntligen börja om,sen söka gymnasium & det :)



Fotograf: jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0