8 OKTOBER 2010 - En tuff vecka..



Hej hej! Varit en riktigt jobbig vecka. Har haft för mycket att tänka på,för mycket att göra/hinna med,stressat hela tiden & även sovit VÄLDIGT dåligt. Iallafall torsdagskväll till fredag morgon. Sov knappt någonting & drömme en hemsk mardröm. Som gjorde min morgon väldigt jobbig & stressande.. Och idag gick det INTE bra på slöjden. För symaskinen verkade inte gilla mig O.o Finns det ens något posetivt med veckan? Jo jag fick VG på matte provet! ;) Fick reda på det idag & jag är stolt (Y) Första gången jag får VG i ett matte prov.. Och hur har då dom proven som jag gjort nu i 9.an sett ut en sålänge?

Hm.. So = VG- , NO = G- (usch & fy säger jag bara, aldrig mer att jag tar & övar på allt som vi har den sista veckan innan provet.. lärt mig en läxa & även att jag har svårt för fysik. Och så Matte = VG!!! (Y)

Så ja det är väl ganska blandat endå. Dock lite sjukt. Hur sjutton kan jag vara bättre i Matte en SO & NO ? O.o Men men.. nästa gång vi har ett SO prov så ska jag iallafall kämpa MYCKET hårdare för ett VG-MVG & MYCKET,MYCKET hårdare på ett fysik prov för att få VG.. Och inte minst kämpa i matten för att fortsätta få VG & kanske få ett MVG någon gång? :)

Och som sagt så är det helg nu.. Jag tänker träna,plugga,plugga,träna & foto den här helgen & inte minst vila!
För det behöver jag efter en vecka med bara stress hela tiden. Och jo är det någon som vet vad man ska göra ifall man har ganska svårt att somna? Eller beroede mina "sömnproblem" denna vecka på pga att jag varit stressad & tänkt mycket en här veckan?

Nåt är det iallafall.. Och jao en annan sak.. Vi hade Julio (våran gammla spanska lärare) idag istället för vår nya som vi fick i 9.an (Kim) och det var BÄST! :) Alla var jätte glada & det gjorde att det gick bättre på den här lektionen en det någonsin gjort (Y) *hoppas det blir på ett sätt som jag vet att alla andra också vill*

Men ska göra annat nu.. see ya!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0