1 SEPTEMBER 2010 - En helt vanlig onsdag, eller?



Hej på er! Dagen har varit hyffsat bra. Är iallafall inte på sådär jätte bra humör & det är inte så himmla roligt. Men får försöka stå ut på något sätt. Vi har iallafall spanska glosor tills på fredag & jag hade tänkt öva nu.. och sen så tror jag att jag ska träna lite till & efter det blir det väl läggdags (a) Idag så har även Natta & Issa varit hemma hos mig & vi har haft det skoj :] Förutom att det hände en sak & jag hoppas för Issas skull att det inte blir på ett sätt! :/ Och eh vad mer kan man skriva? Det är jobbigt att ha tandställning men man brukar säga att det går över efter 1 vecka, det hoppas jag verkligen! :o Och så finns det en sak som jag inte kan sluta tänka på.. Fattar bara inte att absolut ingen fattar någonting O.O Eller snarare förstår hur det känns..


En till bild på sötungen Liam (min brorson) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0