10 SEPTEMBER 2010 - Tack & lov äntligen fredag!



God kväll på er! Jag är såå glad att det äntligen är fredag & helg. Den här veckan har varit så hemsk & jobbig så att jag knappt orkat med någonting & bara mått dåligt hela tiden. Förutom en dag då allt gick super bra (y) Men dom andra dagarna var riktigt dåliga. Speciellt så var gårdagen hemsk :/ Iallafall så fyller pappa 54 år imorgon! :) Grattis till han! Jag har pluggat SO nu idag efter skolan. Och imorgon så kanske Hanna ska hämta Silve. Ska lämna tbx han till henne då jag helt enkelt inte har tid,ork eller lust längre. Ska även sälja mina 2 undulater Snickers & Twix & även Selma nymfkakadua honan. Och behålla min dvärgpapegoja Kico & nymfkakadua hanen Lusen. Så kommer bara ha 2 stycken fåglar sen. Och det kommer kännas mycket bättre :) Då kommer jag ha mer tid åt dom 2 en vad jag hade med alla sex. Det är för mycket att ha 6 stycken fåglar i allafall om man har andra saker att göra & det.. Och så har jag även tröttnat på skrikandet så ;/ Det finns en hel del förklaringar till varför det blev såhär. Dock glömmer jag ALDRIG något utav det jag varit med om, under den tiden jag haft dom ♥

Nej men nu så ska jag gå & lägga mig hade jag tänkt.. Är så himmla trött efter den här veckan att jag känner att jag bara vill sova, hehe ! Godnatt på er ^^,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0