14 SEPTEMBER 2010 - En känsla så svår & förklara



Tjena! Dagen har varit seg. Vet inte varför men nu dom senaste dagarna så har jag varit så himmla trött på allting. Känner mig bara pigg hemma & det är även då jag som mest älskar att plugga & allt det ;o Vilket är lite konstigt men (a) Idag så har det hänt sådär mke. Först så hade vi matte & då skulle vi göra en diagnos (med massa uppgifter) för Åsa ville så hur mycket vi kunde & inte kunde. Och det gick öh? Jag vet inte om jag ska vara helt ärlig.. Hoppas att det gick bra iallafall. MVG frågan var iallafall svår & det hatade jag -.- Nåja jag försökte iallafall och det är jue bra. Sen hade vi data & det var ganska okej som alltid. Och efter det så hade vi spanska & sen lunch. Efter lunchen så hade vi en sådär lång rast & hade lite skoj som alltid x'd Dock tills det hände en sådär inte jätte rolig sak. Som gjorde mig en aning iritterad & ledsen på samma gång. Jag får väl gå vart jag vill och när jag vill eller? Jag förstår på ett sätt hur du tänkte.. Issa. Men jag orkade liksom inte just då & ville inte heller komma försent. Och det är synd att det hela slutade på det viset. Hoppas att det inte blev något "super allvarligt" som slutar i katastorf eller till något som jag hatar >.<

Vill bara skriva av mig lite..

- Jag är trött på att det ska vara såhär
- Du ska alltid bestämma över mig på ett sätt fast du inte fattar det själv
- Alltid blir du arg om det inte blir på ditt sätt (iallafall när det gäller sånt här)
- Och då måste man alltid säga förlåt och säga att det är ens eget fel
- Men jag orkar inte ge efter längre
- Det gör mig förbannad, att jag alltid ska vara den där "snälla typen" som alla kan trampa på.. :@
- Jag fattar inte att jag tål detta & inte säger emot..
- Men vet ni vad?
- Jag vet varför det är såhär..
- Jag är rädd för att om jag säger mitt så blir jag ensam kvar.


Och så går vi över till något annat. Idag hade jag också utvecklingssamtal & det gick jue bra x) Pratade om vilka nya mål jag skulle ha inför 9:an & det.. Tänkte höja alla betygen till VG, undrar hur det kommer gå? O.o
Hoppas att jag inte tog i för mycket & gav mig själv lite för mycket arbete..
Men ska försöka nå dom målen iallafall! :] Gäller att kämpa på (y)





















Kommentarer
Postat av: issa

Bra att du förstår.

Men allt slutade visst i tårar iaf... "/

Jag behöver snacka med dig angående det som hänt och jag hoppas vi hinner göra det nångång under morgondagen i skolan om vi ses.

Jag är inte alls arg på dig elr något men du vet varför jag vill prata med dig.

Och jag hoppas du vill prata med mig också för jag tror båda vet att vi har en del saker att reda ut.

<3

2010-09-15 @ 21:34:12
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0