15 SEPTEMBER 2010 - Beachfotboll idag



Hejsan ! ^^ Idag så hade vi typ utedag. Och då spelade vi 9c mot några 7:or & 8:or. Det var ganska kul, dock otroligt kallt & smutsigt ;o Och så var det ett stort plus på dagen & det var att vi fick sluta 12 ! :] Och det är sjukt rooligt! Gick hem & sen gick jag & mamma en sväng & när vi kom hem så satt jag & pluggade SO i typ 2 timmar x'd Så nu vilar jag hjärnan lite & ska plugga mer sen också. Så den här onsdagen har varit bäst! Det är just sånna här onsdagar jag vill ha. Tid,läxor & vila! Inget annat! Och den enda som kanske fattar något nu är Hanna. Men iallafall så har jag lyssnat på musik nu & även tränat sådär lite x'd Dagarna flyter på som vanligt. Och imorgon har vi SO prov & engelska glosor! Och jag är nervös men endå taggad! (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0