22 SEPTEMBER 2010 - Vill lämna stan



Halloj! :) Har ni någonsin kännt att ni vill flyta till en annan stad så fort som möjligt? För den känslan har jag nu.. Och jao jag vill verkligen flytta härifrån. För det känns inte riktigt roligt att bo kvar längre. Iallafall inte efter allt som hänt dom senaste veckorna O.o Eller dagarna kanske man ska säga. *Hoppas,hoppas* Iallafall så har jag studiedag idag x'd Och det är gött! Har inte gjort så super mke men njuter mest över att vara ledig en sån här onsdag (y)


Jag trodde vi var vänner, men jag hade visst fel
Du svek mig & nu orkar jag ej bry mig längre..
Tro inte att jag är ledsen för det som hänt
För det har bara gjort mig starkare










Kommentarer
Postat av: emina

den finaste hunden jag sätt!!! kram emina

2010-09-22 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0