23 SEPTEMBER 2010 - Näst sista dagen



Tjena ^^, Idag är det min näst sista dag då jag praoar på Bäckseda skola hos 4:orna. Och jag tycker det är super tråkigt ! :( Trivdes jätte bra där jue. Älskade verkligen att hjälpa till & vara med & allt det. Det var så himmla roligt. Fick nästan en sån känsla av att jag vill bli lärare ! :] Men hur det blir med den saken återstår jue att se. Och så träffade jag mina gammla lärare. Vilket är super kul! Och inte minst så träffar jag en annan person varje dag haha x'd Men iallafall så ska jag praoa på Njudungsgymnasiet (Mediaprogrammet) och jag hoppas det blir kul.. Är faktiskt inte så mke för det nu när jag haft så roligt på Bäckseda :o Så nja det blir nog ganska så jobbigt sen nästa vecka om jag ska vara helt ärlig. Fast det är bara att bita ihop & kämpa på iallafall.

Don't be afraid cause we aren't gonna leave ya





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0