27 SEPTEMBER 2010 - Första dagen på Media


Idag så är det första dagen som jag praoar här på Mediaprogrammet. Och det är ganska kul. Dock väldigt jobbigt med så långa lektioner. Har också ont i huvudet så det känns ännu mer segare också.. Skriver just nu under deras Svenska lektion. Och dom har något sånt arbete där dom ska skriva på sina bloggar. Tycker det är ganska roligt ! :) Några skillnader mellan högstadiet & gymnasiet? Väldigt lååånga lektioner som kan vara upp till flera timmar långa.. Och det kommer nog bli väldigt jobbigt kan jag tänka mig :/ Får känna på hur det är, så jag är åtminstone lite förbered på hur det kommer bli.. Och så ska man jobba mycket självständigt & lärarna ställer högre krav. Så ja det är ganska mycket. Men ifall man väljer det program som man tycker är roligt så kanske det inte blir så segt iallafall? Jag tror nog att jag tycker att det är en smula tråkigt pga att jag inte får göra så mycket en att bara titta på om ni förstår vad jag menar. Hm, det är ungefär 15 min kvar tills vi slutar,mitt huvud dunkar ;s Och jag ska nog ta en huvudvärkstablett när jag kommer hem sen också..
Och nästa vecka så börjar skolan igen! Och om jag ska vara helt ärlig så längtar jag som bara den! O.O Orkar inte mer utav den här praon..
Och så längtar jag även till helgen. För då kommer jag säkert att vila som bara den & njuta x'd Känner redan nu att jag är trött efter den här dagen. Vem blir inte det efter så många timmar?
Men ska inte klaga för mycket nu. Det skulle som sagt varit mer roligare om jag haft mer roligare saker att göra (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0